loading...

ايران مشاوره

سايت مشاوره تحصيلي ايران مشاوره سايت تخصصي مشاوره ثبت نام مدارس تيزهوشان نمونه دولتي و شاهد ، كنكور سراسري و دانشگاه آزاد ، كنكور ارشد ، آزمون دكتري ، انتخاب رشته دانشگاه ، دانشگاه بدون كنكور ، نرم افزار انتخاب رشته و تحصيل در خارج از كشور

بازدید : 298
11 زمان : 1399:2

به گزارش خبرنگار گروه علمي و دانشگاهي خبرگزاري فارس، كارت‌ شركت در آزمون‌ تمام داوطلبان‌ گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون از بعد از ظهر روز يكشنبه 3 تير تا روز چهارشنبه 6 تير براي مشاهده و پرينت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان‌ متقاضي، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و با وارد كردن شماره سريال كارت اعتباري ثبت نام (12 رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيري ثبت‌نام (16 رقمي) و نام و نام خانوادگي، كدملي و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه كنند.

داوطلباني كه در 2 يا 3 گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشي دوم و يا گروه هاي آزمايشي دوم و سوم (گروه­ هاي آزمايشي هنر و زبانهاي خارجي) خود اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمي و دانشگاهي خبرگزاري فارس، كارت‌ شركت در آزمون‌ تمام داوطلبان‌ گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون از بعد از ظهر روز يكشنبه 3 تير تا روز چهارشنبه 6 تير براي مشاهده و پرينت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان‌ متقاضي، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و با وارد كردن شماره سريال كارت اعتباري ثبت نام (12 رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيري ثبت‌نام (16 رقمي) و نام و نام خانوادگي، كدملي و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه كنند.

داوطلباني كه در 2 يا 3 گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشي دوم و يا گروه هاي آزمايشي دوم و سوم (گروه­ هاي آزمايشي هنر و زبانهاي خارجي) خود اقدام كنند.


داوطلبان براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه كنند.

براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس­دار و ارائه آن الزامي است. لذا تمام داوطلبان بايد براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام كنند.

چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و يا كد پيگيري ثبت­ نام اقدام كرده و به هيچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نكنند.

اين امكان براي داوطلباني فراهم است كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود كرده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام كنند.

توضيحات رفع نقص كارت شركت در كنكور سراسري

محل رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون داوطلبان گروه­ هاي آزمايشي علوم رياضي و فني‌، علوم انساني‌، علوم‌ تجربي‌، هنر و زبانهاي ‌خارجي‌ بر مبناي‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلي‌ آنان‌ كه‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌نام‌، مشخص‌كرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 اطلاعيه سازمان سنجش است.

داوطلباني كه مشمول اعمال سوابق تحصيلي ديپلم و يا پيش دانشگاهي هستند و نسبت به مندرجات كارت شركت در آزمون در بندهاي 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 شامل نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع ديپلم، شماره ملي، كد دانش آموزي و منطقه اخذ ديپلم، سال و بخش محل اخذ مدرك پيش دانشگاهي، عنوان مدرك پيش دانشگاهي، منطقه يا ناحيه اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي، كد دانش آموزي مقطع پيش‌دانشگاهي مغايرتي مشاهده كردند لازم است آن را اصلاح كنند.

داوطلبان بايد براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 10 تير 97 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلي خود مراجعه و از آن طريق موارد را اصلاح كنند.

ضمناً داوطلباني كه مشمول اعمال سوابق تحصيلي نيستند چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي فوق مشاهده كردند مي‌توانند اين موارد را ويرايش كنند.

تذكر مهم: دانش‌آموزان پيش‌دانشگاهي سال جاري كه در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرك پيش دانشگاهي مي‌شوند، لازم است از تاريخ 17 تير 97 با مراجعه به سامانه جمع‌آوري اطلاعات و سوابق تحصيلي داوطلبان آزمون سراسري ورود به دانشگاه‌ها به نشاني: http://dipcode.medu.ir كد سوابق تحصيلي پيش دانشگاهي خود را دريافت كرده و از همان تاريخ تا 20 تير 97 نسبت به درج آن كد سوابق تحصيلي در سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org اقدام كنند.

داوطلباني كه نسبت به مندرجات كارت شركت در آزمون در بندهاي 13، 14، 17، 18، 19، 20 و 26 شامل سري و سريال شناسنامه، محل تولد، سهميه، معدل كتبي نهايي ديپلم، محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم، محل اخذ مدرك ديپلم و وضعيت تحصيلي و اشتغال مغايرتي مشاهده كردند لازم است آن را اصلاح كنند.

داوطلبان بايد براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 8 تير 97 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضيحات مندرج در سايت نسبت به اصلاح موارد اقدام كنند.

تبصره 1- داوطلبان نظام جديد كه سال اخذ مدرك ديپلم آنان سال 1384 به بعد است و مدرك پيش دانشگاهي خود را در يكي از سالهاي 91 الي 96 اخذ كرده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصيلي هستند؛ چنانچه خواستار ويرايش اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 كارت شركت در آزمون خود هستند بايد اقدام زير را انجام دهند.

اين داوطلبان با توجه به اينكه در زمان ثبت‌نام اوليه نسبت به تأييد بندهاي فوق اقدام و كد سوابق تحصيلي دريافت كرده­ اند در اين مرحله هيچ گونه ويرايشي درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 10 تير 97 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلي خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام كنند.

تبصره 2- در صورت مشاهده هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش، اطلاعات سوابق تحصيلي، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول يا غير مشمول بودن لازم است حداكثر تا تاريخ 10 تير 97 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ ديپلم خود مراجعه كنند.

داوطلبان درصورتي كه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 2، 6، 8، 9 و 10 (جنس، دين، زبان خارجي امتحاني، معلوليت و بهيار) كارت شركت در آزمون مشاهده كردند ضروري است از روز سه‌شنبه 5 تير تا روز چهارشنبه 6 تير 97 از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 با به همراه داشتن كارت شناسايي معتبر (كارت ملي و يا شناسنامه عكس­دار) شخصاَ به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 اين اطلاعيه مراجعه كنند.

چنانچه سهميه درخواستي داوطلبي شامل سهميه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران، رزمندگان ستاد كل نيروهاي مسلح، وزارت جهاد كشاورزي و رزمنده داوطلب بسيجي و همچنين همسر و فرزندان بوده ولي در بند 17 كارت شركت در آزمون عنوان سهميه «مناطق» درج شده لازم است جهت اعلام مغايرت و تكميل اطلاعات مربوط به سهميه حداكثر تا تاريخ 8 تير 97 منحصراً به قسمت ويرايش اطلاعات در سايت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به توضيحات مندرج در سايت نسبت به اصلاح و تكميل موارد اقدام كنند.

درصورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه براي آنها اعمال مي شود و در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچگونه اعتراضي قابل قبول نيست.

داوطلباني كه سهميه آنان مورد تاييد قرار نگرفته است براي اطمينان بيشتر و بررسي وضعيت عدم تاييد سهميه خود (بعد از ويرايش) به ارگانهاي ذيربط نيز مراجعه كنند. در غير اينصورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌گونه اعتراضي قابل قبول نيست.

چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب داراي اشكالاتي از جمله؛ فاقد مهر عكس، واضح نبودن عكس، درج عكسي به جزء عكس داوطلب (اشتباه عكس) و … است، ضروري است از روز سه شنبه 5 تير تا روز چهارشنبه 6 تير از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 با همراه داشتن 2 قطعه عكس 4×3، كارت ملي يا شناسنامه عكسدار شخصاَ به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 مراجعه كنند و موضوع را دنبال كرده تا مشكل برطرف شود.

در صورتي كه كارت داوطلب داراي اشكال باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نكند مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وي رفتار خواهد شد.

چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روي كارت شركت در آزمون چه به صورت عددي و يا به صورت حروف ناخوانا است ضروري است از روز سه شنبه 5 تير تا روز چهارشنبه 6 تير از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 شخصاَ به نماينده اين سازمان آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط براساس جدول شماره 2 و 3 اين اطلاعيه مراجعه كنند و موضوع را دنبال كرده تا مشكل برطرف شود.

نكات مهم براي داوطلبان آزمون هنر و اعلام جزئيات برگزاري آزمون عملي

داوطلبان گروه آزمايشي هنر در صورت علاقه‌مندي به رشته ­هاي اعلام شده ذيل به منظور شركت در آزمون عملي بايد نسبت به انتخاب حداكثر دو مجموعه از رشته‌هاي تحصيلي جدول ذيل منحصراً به صورت اينترنتي از تاريخ 9 تا 15 تيرماه 97 از طريق سايت سازمان سنجش اقدام كنند.

با توجه به اينكه پذيرش دانشجو در رشته‌هاي تحصيلي مورد نظر در آزمون سراسري سال 1397 بصورت متمركز و با شرايط خاص صورت مي‌پذيرد داوطلباني كه اقدام به انتخاب يك (1) مجموعه از مجموعه‌هاي رشته‌هاي تحصيلي ذيربط براي شركت در آزمون عملي اقدام مي‌كنند، بايد نسبت به پرداخت مبلغ 400 هزار ريال (40 هزار تومان) بابت هزينه آزمون عملي در هر يك از مجموعه‌هاي فوق به صورت اينترنتي به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب، از تاريخ 9 تا 15 تير اقدام كنند.

داوطلبان در صورتي كه متقاضي و علاقمند به شركت در آزمون عملي دو/2 مجموعه از مجموعه‌هاي رشته‌هاي تحصيلي ذيل هستند بايد نسبت به پرداخت مبلغ 800 هزار ريال (80 هزار تومان) به صورت اينترنتي اقدام كنند. عدم اعلام علاقمندي و عدم پرداخت هزينه آزمون عملي در تاريخ تعيين شده به منزله عدم امكان پذيرش آنان در اين رشته‌ها خواهد بود.

نحوه رفع نقص كارت كنكور سراسري 97

آزمون عملي براي تمام اين رشته‌ها در مردادماه برگزار خواهد شد. اطلاعيه حاوي زمان دقيق برگزاري آزمون عملي، زمان پرينت كارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاري آزمون در روز چهارشنبه 20 تير 97 در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

امكان ثبت بند موسسات غيرانتفاعي و دانشگاه پيام نور در زمان دريافت كارت

آن دسته از داوطلباني كه در زمان ثبت­ نام آزمون موفق به اعمال بند موسسات غيرانتفاعي و دانشگاه پيام نور نشده ­­اند، مي­ توانند با پرداخت مبلغ 110 هزار ريال (11 هزار تومان) به صورت الكترونيكي به وسيله كارتهاي عضو شبكه بانكي شتاب از طريق سايت سازمان سنجش و در قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به علامت‌گذاري بند فوق از تاريخ 3 تا 8 تير 97 اقدام كنند.

نحوه اعلام علاقه­ مندي داوطلبان به رشته­ هاي تحصيلي مورد نياز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه­ هاي تربيت دبير شهيد رجايي و پرديس­ هاي دانشگاه فرهنگيان درخصوص پذيرش در اين دانشگاه ها در مرحله انتخاب رشته اطلاع‌رساني خواهد شد.

آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش در آنها براساس آزمون صورت مي‌پذيرد، بايد ضمن شركت در آزمون، پس از اعلام نتيجه اوليه آزمون سراسري و دريافت كارنامه براي انتخاب رشته به سايت مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مراجعه كنند.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس­دار الزامي است.

نكات مهم درباره دريافت كارت براي شركت كنندگان در چند گروه آزمايشي

براي‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضي شركت در آزمون گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ انساني‌، علوم‌ تجربي و زبان هاي خارجي‌ كه علاقه‌مندي‌ خود را براي‌ شركت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمايشي‌ هنر با گذاشتن‌ علامت‌ در رديف‌ 39 تقاضانامه‌ اعلام‌ داشته‌اند، كارت‌ شركت در آزمون‌ گروه هنر نيز جداگانه‌ صادر شده است‌.

اين‌ دسته ‌از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرينت كارت‌ شركت در آزمون گروه‌ هنر را نيز علاوه‌ بر پرينت كارت‌ شركت در آزمون ‌گروه آزمايشي‌ مربوط‌ از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور دريافت كنند. براي‌ اين‌ قبيل‌ داوطلبان‌ دو كارت‌ شركت در آزمون‌ صادر شده‌ است‌ كه‌ لازم‌ است‌ پرينت هر دو كارت‌ شركت در آزمون را از سايت سازمان سنجش دريافت‌ كنند.

براي‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضي شركت در آزمون گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ انساني‌، علوم‌ تجربي و هنر كه علاقه‌مندي‌ خود را براي‌ شركت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمايشي‌ زبانهاي‌ خارجي‌ نيز با گذاشتن‌ علامت‌ در رديف‌ 40 تقاضانامه‌ مشخص‌ كرده‌اند، كارت‌ شركت در آزمون گروه زبانهاي‌ خارجي‌ نيز صادر شده‌ است‌.

اين‌ دسته‌ از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرينت كارت‌ شركت در آزمون گروه‌ آزمايشي‌ زبانهاي‌ خارجي‌ را نيز علاوه‌ بر كارت‌ گروه‌ آزمايشي‌ مربوط‌ از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور دريافت‌ كنند. براي‌ اين‌ قبيل‌ از داوطلبان‌ دو كارت‌ شركت در آزمون صادر شده‌ است‌ كه‌ لازم است‌ پرينت هر دو كارت‌ شركت در آزمون را از طريق سايت سازمان سنجش دريافت‌ كنند.

نحوه رفع نقص كارت كنكور سراسري 97

براي‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضي شركت در آزمون گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌ و علوم‌ انساني‌ كه علاقه‌مندي‌ خود را براي‌ شركت‌ در گروه‌ هنر و همچنين‌ گروه‌ زبانهاي‌ خارجي‌ با علامتگذاري‌ در رديف هاي‌ 39 و 40 تقاضانامه‌ مشخص‌ كرده‌اند، سه‌ كارت‌ شركت در آزمون (يك‌ كارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمايشي‌ اصلي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني يا علوم‌ تجربي‌ و يا علوم‌ انساني‌ و دو كارت‌ ديگر به‌ ترتيب‌ براي‌ گروه‌ هنر و زبانهاي‌ خارجي‌) صادر شده‌ است‌.

اين‌ قبيل‌ از داوطلبان‌ بايد پرينت هر سه‌ كارت‌ شركت در آزمون را از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور دريافت‌ كنند.

داوطلبان شاغل در شغل بهياري كه داراي ديپلم بهياري بوده و در آزمون سراسري سال 1397 در گروه آزمايشي علوم تجربي ثبت‌نام كرده اند علاوه بر پاسخگويي به دروس عمومي و اختصاصي گروه آزمايشي مربوط، بايد به دروس اختصاصي بهياري نيز كه در دفترچه شماره 3 درج شده، پاسخ دهند. براي اين قبيل داوطلبان بر روي كارت شركت در آزمون در قسمت بهياري، كلمه «بلي» مشخص شده است.

داوطلبان‌ نظام‌ جديد آموزش‌ متوسطه‌ گروه‌ آزمايشي‌ علوم‌ انساني‌ كه داراي ديپلم علوم و معارف اسلامي و عنوان‌ گواهينامه‌ دوره‌ پيش‌ دانشگاهي‌ نظام جديد آنان‌ علوم‌ و معارف‌ اسلامي‌ (كد 18) است با توجه‌ به‌ ضوابط‌، لازم‌ است‌ علاوه‌ بر دروس‌ اختصاصي‌ گروه‌ مذكور، درس ‌اصول، عقايد و فقه‌ را نيز امتحان‌ دهند.

به اين داوطلبان توصيه‌ مي‌شود كه‌ به‌ مندرجات‌ برگ راهنما كه‌ به همراه‌ كارت‌ شركت در آزمون از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قابل دريافت‌ و پرينت است توجه‌ كنند.

وضعيت‌ چنين‌ داوطلباني‌ كه‌ با توجه‌ به‌ ضوابط‌ (از لحاظ‌ نوع‌ گواهينامه‌ ديپلم و دوره‌ پيش‌ دانشگاهي‌)، لازم ‌است‌ درس‌ اصول‌، عقايد و فقه‌ را امتحان‌ دهند دقيقاً در برگ راهنماي‌ شركت‌ در آزمون‌ مشخص‌ شده‌ است‌.

الزام توجه به رفع نقص كارت براي داوطلبان معلول

براي‌ آن‌ دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ يكي‌ از بندهاي‌ 1يا 2 يا 3 يا 4 و يا 5 رديف‌ 29 (بند معلوليت) تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامتگذاري‌ كرده و پس از استعلام از سازمان بهزيستي معلوليت آنان مورد تاييد قرار گرفته است در مقابل‌ عنوان‌ معلوليت‌ در كارت‌ شركت در آزمون، نوع‌ معلوليت‌ درج‌ شده‌ است‌.

چنانچه‌ داوطلبي‌ يكي‌ از بندهاي‌ مذكور را علامتگذاري‌ كرده ليكن معلوليت ايشان مورد تاييد قرار نگرفته بند معلوليت وي حذف شده است. لذا لازم‌ است‌ در يكي از روزهاي سه‌شنبه 5 تير يا چهارشنبه 6 تير (روزهاي قبل از آزمون) با همراه داشتن گواهي معلوليت مراتب‌ را سريعاً به‌ نماينده اين ‌سازمان‌ مستقر در باجه رفع‌ نقص‌ براساس جدول شماره2 و 3 اطلاع‌ دهد تا قبل‌ از برگزاري‌ آزمون‌ وضعيت‌ وي‌ مشخص‌ شود.

از آنجا كه‌ براساس‌ ضوابط‌ آزمون‌ سراسري‌ سال 1397 منحصراً آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ نظام‌ جديد آموزش‌ متوسطه‌ كه‌ داراي مدرك‌ پيش‌ دانشگاهي‌ بوده‌ و يا دانش‌ آموز دوره‌ پيش‌ دانشگاهي‌ مي‌باشند، مجاز به‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري ‌بوده‌اند، بنابراين‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ نظام‌ جديد آموزش‌ متوسطه‌ كه‌ به‌ دوره‌ پيش‌ دانشگاهي‌ راه‌ نيافته‌اند، مجاز به‌ شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1397 نيستند و بديهي‌ است‌ در صورت‌ شركت‌ در آزمون‌ از گزينش‌ نهايي‌ حذف‌ خواهند شد.

منبع : خبرگزاري فارس

منبع : نحوه رفع نقص كارت كنكور سراسري 97

مشاوره تحصيلي - ايران مشاوره - مشاوره تحصيلي تلفني - برنامه ريزي كنكور - برنامه ريزي كنكور 97 - برنامه ريزي كنكور رياضي 97 - برنامه ريزي كنكور انساني 97 - منابع كنكور رياضي 97 - منابع كنكور انساني 97 - دفترچه ثبت نام كنكور سراسري 97 - كارت ورود به جلسه كنكور سراسري - ثبت نام كنكور سراسري - دفترچه ثبت نام كنكور سراسري - ثبت نام كنكور سراسري 97 - منابع كنكور منحصرا زبان 97 - شرايط شركت در كنكور سراسري 97 - كنكور سراسري تجربي - كارت ورود به جلسه كنكور سراسري 97 - كنكور سراسري هنر - كنكور سراسري منحصرا زبان - منابع كنكور هنر 97 - شرايط شركت در كنكور سراسري - حذفيات كنكور سراسري 97 - كنكور سراسري انساني - برنامه ريزي كنكور هنر 97 - برنامه ريزي كنكور منحصرا زبان 97 - كنكور سراسري رياضي - اعلام نتايج كنكور سراسري 97 - كنكور 98 - رفع محروميت كنكور 97 - آمار تعداد شركت كنندگان كنكور 97 - نحوه دريافت كد ايثارگري ارتش و سپاه براي ثبت نام كنكور سراسري - كنكور - مشاوره كنكور سراسري - روش مطالعه براي كنكور در عيد نوروز - آيا كنكور حذف مي شود - چگونه براي كنكور جمع بندي كنيم - تاريخ برگزاري كنكور 97 - ثبت نام مجدد كنكور سراسري - ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري - آزمون عملي كنكور هنر 96 - توضيحات كارنامه كنكور - نرم افزار تخمين رتبه كنكور 97 - تاثير معدل در كنكور - زمان ثبت نام كنكور سراسري و دانشگاه آزاد - زمان برگزاري كنكور سراسري و دانشگاه آزاد - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 97 - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي 97 - دفترچه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - كارت ورود به جلسه كنكور كارداني به كارشناسي 97 - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي- اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 97 - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي 97 - زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي - زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي 97 - ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي - تكميل ظرفيت كنكور كارداني فني حرفه اي - تكميل ظرفيت كنكور كارداني فني حرفه اي 97 - اعلام نتايج كنكور كارداني فني حرفه اي - اعلام نتايج كنكور كارداني فني حرفه اي 97 - كارت ورود به جلسه كنكور كارداني فني حرفه اي 97 - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني فني حرفه اي - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني فني حرفه اي 97 - زمان ثبت نام كنكور كارداني فني حرفه اي - نحوه رفع نقص كارت كنكور سراسري 97

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 108

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1083
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 538
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 795
  • بازدید سال : 3299
  • بازدید کلی : 315698
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی